ПЛАН
заходів щодо профілактики булінгу
2020/2021 навчальний рік
№ з/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальні |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на нарадах, педрадах, батьківських зборах | Педагогічні працівники, батьки здобувачів освіти | Упродовж року | Директор Поліщук І.М. Соціальний педагог Дивнич В. С. |
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | МО класних керівників | Жовтень | Заступник директора з навчально-виховної роботи Василенко В.А. |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 9 | Упродовж року | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорові | Грудень | Директор Поліщук І.М. |
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з навчально-виховної роботи Василенко В.А. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-9 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Перегляд відео відповідної спрямованості | 5 – 9 | Упродовж року | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 7-9 | Січень | Педагог-організатор Соціальний педагог Дивнич В. С. |
6 | Проведення заходів в рамках акції «16 днів проти насильства» | 1-9 | 25 листопада -10 грудня | Класні керівники, соціальний педагог Дивнич В. С. |
Діагностичний етап | ||||
1 | –Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року (За потребою) | Класні керівники, соціальний педагог |
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Соціальний педагог Дивнич В. С. | |
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-9 | Упродовж року | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
4 | Спостереження під час освітнього процесу, позаурочний час | 1-9 | Упродовж року | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-9 | Упродовж року | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-9 | Упродовж року | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
Робота з батьками | ||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-9 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-9 | Упродовж року | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Соціальний педагог Дивнич В. С. |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року |
У шкільному житті, сповненому новими знаннями і цікавими подіями, виникають ситуації приниження чи знущання з однокласників, молодших школярів. Ця проблема у всьому світі має назву «булінг», її потрібно вирішувати усім дорослим. За інформацією Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), із булінгом у колі однолітків в Україні стикалися близько 67% дітей. Причому, найбільш вразливими до булінгу є сором'язливі, зі зразковою поведінкою діти, а також діти, які, в силу різних життєвих обставин, «замкнуті в собі», закриті для спілкування. Міністерство юстиції України розпочало активну інформаційну роботу «Стоп Булінг», адже діти мають право на безпечне дитинство. Для всіх і кожного, незалежно від віку, важливими є поняття «право». Саме тому Міністерство юстиції України здійснює велику правопросвітницьку роботу, об’єднану у проект «Я МАЮ ПРАВО!». У ньому – кілька напрямів, усі вони важливі, адже навчають, як захистити свої права. Важливо, що серед іншого, держава не забула і про найменших громадян, яким з дитинства варто знати основу основ про права. Отож, вивчайте і знайте, щоб Україна міцніла правом, а ви виростали достойним поколінням: успішним, сильним, патріотичним.
Більше інформації на сайті http://pravo.minjust.gov.ua/
http://www.stopbullying.com.ua/
16-20 вересня 2019 року в Ісайківському НВК відбувся Всеукраїнсткий тиждень проти булінгу були проведені тренінгове заняття "Спілкування. Я та інші", перегляд мультфільму "Стрижений барашек"Галерея "Булінг 2019"
20.02.2020р. в Ісайківському НВК з учнями 1-4 класів було проведено заняття з елементами тренінгу "Протидія булінгу в дитячому середовищі"
Галерея "Заняття "Протидія булінгу в дитячому середовищі""
Жив Собі Чорний Кіт (2006)
Erste Christmas Ad 2018: What would Christmas be without love?
КІБЕРБУЛІНГ 2
Коментарi