ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор гімназії

________ І. Поліщук

Режим роботи

Ісайківської гімназії Богуславської міської ради Київської області

в умовах адаптивного карантину

І. Загальні засади

Ісайківська гімназія Богуславської міської ради Київської області здійснює свою діяльність на підставі Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Концепції «Нова українська школа», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Статуту, забезпечує одержання учнями базової загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.

Кількість класів – 9, кількість учнів – 81 (у 1 класі – 7 учнів; у 2 класі –9 учнів; у 3 класі –9 учнів; у 4 класі –12 учнів; у 5 класі – 7 учнів; у 6 класі –8 учнів; у 7 класі – 11 учнів; у 8 класі – 9 учнів; у 9 класі – 9 учнів; 17 вихованців дитячого садка.

ІІ. Структура навчального року

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01.09.2021 року по 24.12.2021 року;

ІІ семестр – з 10.01.2022 року по 03.06.2022 року.

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні з 27.10.2021 року по 31.10.2021 року;

зимові з 25.12.2021 року по 09.01.2022 року;

весняні з 19.03.2021 року по 27.03.2022 року.

Навчальні екскурсії у 1-4 класах, навчальні екскурсії та практика у 5-8 класах проводиться протягом навчального року.

З урахуванням місцевих особливостей, кліматичних умов за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватись структура навчального року та графік учнівських канікул.

ІІІ. Режим роботи закладу освіти

2021/2022 навчальний рік розпочнеться відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації.

Освітній процес проходитиме з урахуванням:

- вимог соціального дистанціювання;

- регулярного моніторингу та аналізу відвідування занять учнями з метою раннього виявлення збільшення захворюваності та інформування служби громадського здоров'я у випадку різкого збільшення;

- дотримання вимог законодавства про освіту.

З метою забезпечення та створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році в закладі завершено ремонтні роботи, нанесено розмітки на підлозі, що полегшують організацію двостороннього руху коридорами, виокремлено зони переміщення для різних вікових категорій учнів.

Обладнано спеціальне приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу в разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури. Також закуплено антисептичні, дезінфікуючі засоби, медичні одноразові маски, рукавички..

З урахуванням практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами буде вжито наступних заходів:

Режим роботи гімназії

1. Заклад освіти працює у п᾿ятиденному режимі в одну зміну.

за класичним розкладом.

2. Навчальні заняття розпочинаються о 8 год. 30 хв.

Тривалість уроків:

у 1 класі – 35 хвилин, 2 – 4 класах – 40 хвилин, у 5 – 11 класах – 45 хвилин.

Тривалість перерв:

- після 1-го і 2-го уроків – 10 хв;

- після 3-го і 4-го уроків – 20 хв;

- після 5-го і 6-го уроків – 10 хв

Розклад дзвінків:

1 урок 8 год. 30 хв. – 9 год. 15 хв.

2 урок 9 год. 25 хв. – 10 год. 10 хв.

3 урок 10 год. 20 хв. – 11 год. 05 хв.

4 урок 11 год. 25 хв. – 12 год. 10 хв.

5 урок 12 год. 30 хв. – 13 год. 15 хв.

6 урок 13 год. 25 хв. – 14 год.10 хв.

7 урок 14 год. 20 хв. – 15 год. 05 хв.

3. Відкрито 3 входи/виходи до приміщення.

- № 1 – центральний вхід – учні 6–9 класів;

- № 2 – запасний вихід у внутрішній двір – вихованці дитячого садка, учні 3,6 класів.

- № 3 – запасний вихід у внутрішній двір – учні 1, 2, 4 класів.

4. Учні та їхні батьки поінформовані класними керівниками про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19).

Масочний режим та температурний скринінг

5. Учні та вчителі до закладу освіти заходять у масці, яка закриває рот і ніс. У приміщенні класу учасники освітнього процесу перебувають у масках.

6. Медичний працівник /черговий вчитель проводить моніторинг стану здоров'я працівників закладу освіти шляхом термометрії та опитування щодо самопочуття. Вчителі з температурою тіла вище 37,2 до роботи не допускаються.

7. Класні керівники організовують регулярну комунікацію з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я їхніх дітей та опитувати школярів щодо самопочуття.

Підвіз учнів

8. Організовується підвіз учнів шкільним автобусом за маршрутами.

9. Водій шкільного автобуса користуються захисними масками й рукавичками та антисептиком для рук. При температурі вище 37,2 до роботи водій не допускається.

10. Салон автобуса перед і після розвезення дітей дезінфікується. Вхід учнів до автобусів дозволяється лише в масці в кількості дітей, що не перевищує кількості місць для сидіння. Вхід дітей до автобуса та їх перевезення на маршруті здійснює відповідальний / черговий вчитель.

Освітній процес згідно епідеміологічних вимог

11. Для мінімізації пересування учнів у приміщеннях закладу за класами закріплено навчальні кабінети, в яких учні будуть навчатися стаціонарно (окрім занять хімії, інформатики).

12. Класними керівниками створюються місця для дезінфекції рук, забезпечується наявність засобів дезінфекції та розміщення контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту. Організовується питний режим учнів, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду.

Опанування навчального матеріалу

16. Учителями-предметниками:

- виявляється рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання;

- визначається необхідність організації повторення цього матеріалу, сплановується та організовується систематизація та узагальнення навчального матеріалу, актуалізація окремих програмових тем;

- передбачається визначення диференційованих навчальних завдань із урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями;

- забезпечується уникнення організації видів освітньої діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшити кількість комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі.

Прибирання приміщень

17. Технічний персонал та працівники їдальні забезпечені миючими та дезінфікуючими засобами, інвентарем.

18. Технічними працівниками у закріплених за ними навчальних приміщеннях та на прилеглих територіях закладу систематично здійснюються профілактичні роботи: вологе прибирання, дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання без залучення учнів до проведення вищезазначених заходів.

Організація харчування

19. Організація харчування учнів здійснюється відповідно до протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину.

20. Харчування учнів у шкільній їдальні здійснюватиметься за таким графіком

Дитячий садок

Сніданок

09:00 – 09:20

Обід

12.25-12.40

Полудник

15.00-15.30

Учні 1- 4 класів

Обід

10.55 – 11.10 (після 3 уроку) - учні 1 класу;

11.00 - 11.15 (після 3 уроку) - учні 2 класу;

11.10- 11.25 (після 3 уроку) - учні 3-4 класів;

Учні 5-9 класів

Обід

12.10– 12:25 (після 4 уроку) – учні 5–9-х класів (пільгові категорії)

Робота ГПД

- одна ГПД ( відвідують учні 1 – 4 класів)

- початок роботи ГПД о 13год. 00 хв., кінець – 16 год.00 хв.

Робота групи продовженого дня забезпечується з дотримання правил згідно з Протиепідемічними заходами у закладі освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19).

Режим роботи

Ісайківської гімназії

в умовах адаптивного карантину

І. Загальні засади

Ісайківська гімназія здійснює свою діяльність на підставі Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Концепції «Нова українська школа», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Статуту, забезпечує одержання учнями базової загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.

Кількість класів – 9, кількість учнів – 95 (у 1 класі – 9 учнів; у 2 класі –10 учнів; у 3 класі –15 учнів; у 4 класі –12 учнів; у 5 класі – 10 учнів; у 6 класі – 14 учнів; у 7 класі – 9 учнів; у 8 класі – 9 учнів; у 9 класі – 7 учнів; 18 вихованців дитячого садка.

ІІ. Структура навчального року

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01.09.2020 року по 24.12.2020 року;

ІІ семестр – з 11.01.2021 року по 28.05.2021 року.

Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні з 24.10.2020 року по 01.11.2020 року;

зимові з 25.12.2020 року по 10.01.2021 року;

весняні з 20.03.2021 року по 28.03.2021 року.

Навчальні екскурсії у 1-4 класах, навчальні екскурсії та практика у 5-8 класах проводиться протягом навчального року.

З урахуванням місцевих особливостей, кліматичних умов за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватись структура навчального року та графік учнівських канікул.

ІІІ. Режим роботи закладу освіти

2020/2021 навчальний рік розпочнеться відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в звичайному режимі:

«зелений» рівень епідемічної небезпеки – відвідування закладу освіти здобувачами загальної середньої освіти дозволено в звичайному режимі.

Освітній процес проходитиме з урахуванням:

- вимог соціального дистанціювання;

- регулярного моніторингу та аналізу відвідування занять учнями з метою раннього виявлення збільшення захворюваності та інформування служби громадського здоров'я у випадку різкого збільшення;

- дотримання вимог законодавства про освіту.

З метою забезпечення та створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році в закладі завершено ремонтні роботи, нанесено розмітки на підлозі, що полегшують організацію двостороннього руху коридорами, виокремлено зони переміщення для різних вікових категорій учнів.

Обладнано спеціальне приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу в разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури. Також закуплено антисептичні, дезінфікуючі засоби, медичні одноразові маски, рукавички..

З урахуванням практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами буде вжито наступних заходів:

Режим роботи гімназії

1. Заклад освіти працює у п᾿ятиденному режимі в одну зміну.

за класичним розкладом.

2. Навчальні заняття розпочинаються о 8 год. 30 хв.

Тривалість уроків:

у 1 класі – 35 хвилин, 2 – 4 класах – 40 хвилин, у 5 – 11 класах – 45 хвилин.

Тривалість перерв:

- після 1-го і 2-го уроків – 10 хв;

- після 3-го і 4-го уроків – 20 хв;

- після 5-го і 6-го уроків – 10 хв

Розклад дзвінків:

1 урок 8 год. 30 хв. – 9 год. 15 хв.

2 урок 9 год. 25 хв. – 10 год. 10 хв.

3 урок 10 год. 20 хв. – 11 год. 05 хв.

4 урок 11 год. 25 хв. – 12 год. 10 хв.

5 урок 12 год. 30 хв. – 13 год. 15 хв.

6 урок 13 год. 25 хв. – 14 год.10 хв.

7 урок 14 год. 20 хв. – 15 год. 05 хв.

3. Відкрито 3 входи/виходи до приміщення.

- № 1 – центральний вхід – учні 6–9 класів;

- № 2 – запасний вихід у внутрішній двір – вихованці дитячого садка, учні 2,5 класів.

- № 3 – запасний вихід у внутрішній двір – учні 1, 3, 4 класів.

4. Учні та їхні батьки поінформовані класними керівниками про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19).

Масочний режим та температурний скринінг

5. Учні та вчителі до закладу освіти заходять у масці, яка закриває рот і ніс. У приміщенні класу учасники освітнього процесу перебувають без масок.

6. Медичний працівник /черговий вчитель проводить моніторинг стану здоров'я працівників закладу освіти шляхом термометрії та опитування щодо самопочуття. Вчителі з температурою тіла вище 37,2 до роботи не допускаються.

7. Класні керівники організовують регулярну комунікацію з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я їхніх дітей та опитувати школярів щодо самопочуття.

Підвіз учнів

8. Організовується підвіз учнів шкільним автобусом за маршрутами.

9. Водій шкільного автобуса користуються захисними масками й рукавичками та антисептиком для рук. При температурі вище 37,2 до роботи водій не допускається.

10. Салон автобуса перед і після розвезення дітей дезінфікується. Вхід учнів до автобусів дозволяється лише в масці в кількості дітей, що не перевищує кількості місць для сидіння. Вхід дітей до автобуса та їх перевезення на маршруті здійснює відповідальний вчитель.

Навчальний процес згідно епідеміологічних вимог

11. Для мінімізації пересування учнів у приміщеннях закладу за класами закріплено навчальні кабінети, в яких учні будуть навчатися стаціонарно (окрім занять хімії, інформатики).

12. Класними керівниками створюються місця для дезінфекції рук, забезпечується наявність засобів дезінфекції та розміщення контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту. Організовується питний режим учнів, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду.

Опанування навчального матеріалу

16. Учителями-предметниками:

- виявляється рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання;

- визначається необхідність організації повторення цього матеріалу, сплановується та організовується систематизація та узагальнення навчального матеріалу, актуалізація окремих програмових тем;

- передбачається визначення диференційованих навчальних завдань із урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями;

- забезпечується уникнення організації видів освітньої діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшити кількість комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі.

Прибирання приміщень

17. Технічний персонал та працівники їдальні забезпечені миючими та дезінфікуючими засобами, інвентарем.

18. Технічними працівниками у закріплених за ними навчальних приміщеннях та на прилеглих територіях закладу систематично здійснюються профілактичні роботи: вологе прибирання, дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання без залучення учнів до проведення вищезазначених заходів.

Організація харчування

19. Організація харчування учнів здійснюється відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину.

20. Харчування учнів у шкільній їдальні здійснюватиметься за таким графіком

Дитячий садок

Сніданок

09:00 – 09:20

Обід

12.25-12.40

Полудник

15.00-15.30

Учні 1- 4 класів

Обід

10.55 – 11.10 (після 3 уроку) - учні 1 класу;

11.00 - 11.15 (після 3 уроку) - учні 2 класу;

11.10- 11.25 (після 3 уроку) - учні 3-4 класів;

Учні 5-9 класів

Обід

12.10– 12:25 (після 4 уроку) – учні 5–9-х класів (пільгові категорії)

Робота ГПД

- одна ГПД ( відвідують учні 1 – 4 класів)

- початок роботи ГПД о 13год. 00 хв., кінець – 16 год.00 хв.

Робота групи продовженого дня забезпечується з дотримання правил згідно з Тимчасовими рекомендаціями щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19), затвердженими постановою Головного державного санітарного лікаря України.

Кiлькiсть переглядiв: 837

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.